menu

понеділок, 6 червня 2016 р.

Національна поліція

Позавчора, 3 червня у Львові в товаристві відомих активних людей я виклав свою думку щодо того, що після реформи судової влади (як і під час атестації поліції ) треба запропонувати керівникам на вході на високі посади підписати добровільну згоду на поліграф під час майбутньої роботи.
Я почув критику (з елементами кепкування), але не підтримав дискусії. Не вистачало часу. Тому зараз дозволю собі ширше викласти свої міркування.
Мої думки та ідеї використовуються в змінах . Я радий, якщо ідеї повністю переходять в проект закону. Коли всі критикували ідею зміни ВСІХ суддів (навіть плюсуючи Венеційську комісію), я написав короткий проект Як вигнати всіх суддів.
Там я написав, що ніхто ж не вимагає виганяти всіх суддів одномоментно. Але після приходу на посади нові судді добровільно погоджуються на поліграф.
Щодо поліції. Всі досвідчені знають, ЯК було. Якщо немає кримінальних справ і якщо є обіцянка відтепер працювати чесно - треба дати шанс. Але мене коробить те, що при критиці мого варіанту добровільної згоди нових керівників поліції на поліграф в майбутній роботі  не виникла хоча б згода на те, що ті керівники, які пройшли переатестацію мають ПОВНЕ право добровільно надавати згоду на різноманіткий контроль своїх дій.
Відступ. Я ніяк не можу сприйняти таких нових керівників, яким надають високі посади в сфері газу чи залізниці і які зразу призначають собі мільйонні зарплати і в гривнях, і в доларах. І при цьому в прямому ефірі можуть розповідати, як вони ВЖЕ  врятували українців від величезних розтрат.  І це робиться з таким апломбом, що всім ТОЧНО відомо, що без мільйонної зарплати в місяць ці нові керівники вкрали б в українців значно більші суми на відкатах.. Я краще сприймаю такий підхід, коли на високі посади зараз призначати таких людей, яких задовільняє зарплата в кілька тисяч доларів і яких стримує від крадіжок війна і смерті тисяч українців.
Тому, на мою скромну думку, Національна поліція має повне право після переатестації брати на високі керівні посади і таких людей, які добровільно погодилися на перевірку своєї майбутньої діяльності різними способами. Якщо поліграф такий нездалий варіант, що всі його обійдуть, то кого ж будуть пропонувати після переатестації ? :) Невже там не буде таких, які твердо скажуть: нічого не буду порушувати, можете поліграфувати хоч кожного тижня.
Крім поліграфу, можна пошукати інші способи перевірки майбутньої роботи керівників. Наприклад, можна попросити попрацювати гіпнотизерів.
Висновок: треба довіряти тим майбутнім керівникам, які добровільно погоджуються на постійну перевірку своєї майбутньої діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар